YEDAŞ, Türkiye'nin en büyük hizmet ve ödeme kuruluşu olan N Kolay ile anlaşarak hizmet ağını genişletmeyi sürdürüyor.
YEDAŞ, sorumluluk alanındaki Samsun, Ordu, Çorum, Amasya, Sinop illerinde 78 N Kolay Şubesi aracılığıyla tüketicilerine talep ve ödeme işlemlerine yönelik hizmet sunacak. Tüketiciler, YEDAŞ Müşteri Hizmetleri merkezlerinde yaptıkları tüm işlemleri, herhangi bir fark ücreti ödemeden N Kolay noktalarından da yapabilecekler. N Kolay şubelerinden hafta sonları da işlem yapmak mümkün olacak.
N KOLAY YETKİLİ OLDU
YEDAŞ, talep girişi, bildirim/evrak sorgulama, bilgi güncelleme, elektrik arıza bildirimi, borç sorgulama, planlı kesinti SMS talebi, sayım noktası, POD sorgulama, kaçak/usulsüz elektrik kullanımı ihbarı, sokak aydınlatma arıza bildirimi, planlı kesintiler tedarikçi ve üretici sistem kullanım faturaları, kaçak kullanım faturaları ve bağlantı bedellerinin ödeme işlemleri, kaçak kullanım faturalarından kaynaklı icra takip ödemeleri gibi tüm talep ve ödemeler için N Kolay kuruluşunu yetkilendirdi.
'MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZ'
YEDAŞ Genel Müdürü Hasan Yasir Bora, şöyle konuştu; "N Kolay ile müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımıza bir yenisini eklemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm müşterilerimizin bizlere ulaşabilirliğini üst seviyeye çıkartmayı hedefliyoruz. Tüm tüketicilerimizin mevkilerine yakın lokasyonlarda ödeme noktaları oluşturarak onların işlemlerini hızlı ve kolay şekilde yürütmelerini sağlıyoruz. Ödeme kanallarının sayısını artırarak müşteri iletişim ağlarını genişletmeye devam ediyoruz."
YEDAŞ, çağrı merkezi, web sitesi, online işlemler, ALO 186 gibi interaktif hizmet kanalları üzerinden tüm işlemlerin yanı sıra 'ulaşılabilirlik' noktasında da müşteri iletişim ağlarını genişletiyor.
YEDAŞ, sorumluluk alanındaki Samsun, Ordu, Çorum, Amasya, Sinop illerinde 78 N Kolay Şubesi aracılığıyla tüketicilerine talep ve ödeme işlemlerine yönelik hizmet sunacak. Tüketiciler, YEDAŞ Müşteri Hizmetleri merkezlerinde yaptıkları tüm işlemleri, herhangi bir fark ücreti ödemeden N Kolay noktalarından da yapabilecekler. N Kolay şubelerinden hafta sonları da işlem yapmak mümkün olacak.
N KOLAY YETKİLİ OLDU
YEDAŞ, talep girişi, bildirim/evrak sorgulama, bilgi güncelleme, elektrik arıza bildirimi, borç sorgulama, planlı kesinti SMS talebi, sayım noktası, POD sorgulama, kaçak/usulsüz elektrik kullanımı ihbarı, sokak aydınlatma arıza bildirimi, planlı kesintiler tedarikçi ve üretici sistem kullanım faturaları, kaçak kullanım faturaları ve bağlantı bedellerinin ödeme işlemleri, kaçak kullanım faturalarından kaynaklı icra takip ödemeleri gibi tüm talep ve ödemeler için N Kolay kuruluşunu yetkilendirdi.
'MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZ'
YEDAŞ Genel Müdürü Hasan Yasir Bora, şöyle konuştu; "N Kolay ile müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımıza bir yenisini eklemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm müşterilerimizin bizlere ulaşabilirliğini üst seviyeye çıkartmayı hedefliyoruz. Tüm tüketicilerimizin mevkilerine yakın lokasyonlarda ödeme noktaları oluşturarak onların işlemlerini hızlı ve kolay şekilde yürütmelerini sağlıyoruz. Ödeme kanallarının sayısını artırarak müşteri iletişim ağlarını genişletmeye devam ediyoruz."
YEDAŞ, çağrı merkezi, web sitesi, online işlemler, ALO 186 gibi interaktif hizmet kanalları üzerinden tüm işlemlerin yanı sıra 'ulaşılabilirlik' noktasında da müşteri iletişim ağlarını genişletiyor.