Samsun'un İlkadım İlçesi'nde pandemi sürecinde vatandaşlardan gelen talepleri karşılayan İLKİM, yaklaşık 9 bin çağrıyı aciliyetine göre çözüme kavuşturdu.
İlkadım Belediyesi Çözüm Merkezi'nin pandemi sürecinde çağrı mesaisi arttı. İlkadımlı vatandaşların çağrı, mail, WhatsApp, SMS yoluyla ilettikleri taleplerini alan İLKİM, korona virüsü salgını olmadığı dönemde günlük 150-200 başvuru alırken, bu rakam salgının başlamasıyla birlikte neredeyse iki katına çıkarak, günlük 350'ye yaklaştı.

VİRÜSLE BERABER ÇAĞRILAR ARTTI
İlçe genelinde 2020 yılının 9 ayında 10 bine yakın istek, öneri ve şikayet gibi bildirimlerden WhatsApp İhbar Hattı'na gelen 3 bin 991 isteğin 3 bin 850'sine geri dönüş yapılarak, çözüme kavuşturuldu.
Kamu kuruluşlarına gelen 661 notun tamamı ilgili kurumlara iletildi. Belediye birim müdürlüklerine gelen bin 432 öneri ve şikayetin bin 322 çözüm bulurken, en çok istek ve talepleri bin 120 öneri ile Zabıta Müdürlüğü aldı.
Mahalle bazında gelen taleplerde ise 3 bin 550 önerinin 3 bin 59 anında iletildi, takibini yapılıp, çözümü sağlandı. 484 öneri ve görüş ise belediye içindeki ilgili birimler başta olmak üzere diğer kurum ve kuruluşlardan sonuçları bekleniyor.

HER TÜRLÜ İLETİŞİM MÜMKÜN
Çözüm Merkezi'nin 7 gün 24 saat hizmet verdiğine dikkati çeken İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, "Vatandaşlarımız, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, İlkadım Belediyesi'nin web sitesi, (444 55 01 & 444 19 19) kurumsal iletişim hattı, mobil uygulamalı cep telefonu ve WhatsApp hattı 0505 178 55 01'nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabiliyor" diye konuştu.
İlkadım Belediyesi Çözüm Merkezi'nin pandemi sürecinde çağrı mesaisi arttı. İlkadımlı vatandaşların çağrı, mail, WhatsApp, SMS yoluyla ilettikleri taleplerini alan İLKİM, korona virüsü salgını olmadığı dönemde günlük 150-200 başvuru alırken, bu rakam salgının başlamasıyla birlikte neredeyse iki katına çıkarak, günlük 350'ye yaklaştı.

VİRÜSLE BERABER ÇAĞRILAR ARTTI
İlçe genelinde 2020 yılının 9 ayında 10 bine yakın istek, öneri ve şikayet gibi bildirimlerden WhatsApp İhbar Hattı'na gelen 3 bin 991 isteğin 3 bin 850'sine geri dönüş yapılarak, çözüme kavuşturuldu.
Kamu kuruluşlarına gelen 661 notun tamamı ilgili kurumlara iletildi. Belediye birim müdürlüklerine gelen bin 432 öneri ve şikayetin bin 322 çözüm bulurken, en çok istek ve talepleri bin 120 öneri ile Zabıta Müdürlüğü aldı.
Mahalle bazında gelen taleplerde ise 3 bin 550 önerinin 3 bin 59 anında iletildi, takibini yapılıp, çözümü sağlandı. 484 öneri ve görüş ise belediye içindeki ilgili birimler başta olmak üzere diğer kurum ve kuruluşlardan sonuçları bekleniyor.

HER TÜRLÜ İLETİŞİM MÜMKÜN
Çözüm Merkezi'nin 7 gün 24 saat hizmet verdiğine dikkati çeken İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, "Vatandaşlarımız, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, İlkadım Belediyesi'nin web sitesi, (444 55 01 & 444 19 19) kurumsal iletişim hattı, mobil uygulamalı cep telefonu ve WhatsApp hattı 0505 178 55 01'nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabiliyor" diye konuştu.