İlkadım Belediyesi, belediye hizmetlerinin yerinde hızlı, isabetli, etkili ve verimli bir şekilde yapılması için hayata geçirdiği İletişim Merkezi ile 7/24 vatandaşların hizmetinde. Vatandaşlar, tüm istek, talep, öneri ve şikayetleri belediyeye ulaştırabiliyor. İletişim Merkezi'ne, Alo 444 55 01-444 19 19 Whatsapp 05051785501 hattından ulaşılabiliyor, yada doğrudan yüz yüze destek masasında görüşme yapılabiliyor.
'AYLIK 2 BİN 323 BAŞVURU'
Uygulamaya ilgi gösteren İlkadımlılar, yaşadıkları probleme çözüm üretmek için yenilen İletişim Merkezi'ne aylık ortalama 2 bin 323 başvuru gerçekleştirdi. Bu başvurulardan telefonla 1152, Whatsapp 600, email 212, internet Başvurusu 209, Vatandaşlardan gelen 106, dilekçe 42, web Sayfasında 2 başvuru oluşturuyor.
'VATANDAŞLARIN YANINDAYIZ'
“Vatandaşlarımızın memnuniyeti bizlerin birinci önceliği" diyen İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş,”İletişim Merkezine telefon, sms, yüz yüze, e-mail, sosyal medya veya whatsapp aracılığıyla gelen dilek, öneri ve şikayetler ilgili yerlere iletildikten sonra, işin rahat bir şekilde takip edilebilmesi için vatandaşlardan alınan cep telefonlarına SMS yoluyla takip numarası gönderiyoruz. Bu merkez aracılığıyla ilgili yerlere iletilen dilek, öneri ve şikayetleri, ivedi bir şekilde sonuçlandırmak için yoğun bir çaba sarf ediyoruz. Son aşamada çözüm merkezine iletilen olumlu veya olumsuz geri dönüşleri bire bir vatandaşları arayarak sonuçlandırıyoruz. Ayrıca Büyükşehir Belediyemizi ilgilendiren her türlü istek, talep ve şikayetleri de hızlı bir şekilde Büyükşehir Belediyemizin ilgili birimlerine iletiyoruz. Sonuç odaklı çalışma ile İletişim Merkezimiz ilçe sakinlerimizin her zaman yanında olacak” dedi.

Uygulamaya ilgi gösteren İlkadımlılar, yaşadıkları probleme çözüm üretmek için yenilen İletişim Merkezi'ne aylık ortalama 2 bin 323 başvuru gerçekleştirdi. Bu başvurulardan telefonla 1152, Whatsapp 600, email 212, internet Başvurusu 209, Vatandaşlardan gelen 106, dilekçe 42, web Sayfasında 2 başvuru oluşturuyor.

“Vatandaşlarımızın memnuniyeti bizlerin birinci önceliği" diyen İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş,”İletişim Merkezine telefon, sms, yüz yüze, e-mail, sosyal medya veya whatsapp aracılığıyla gelen dilek, öneri ve şikayetler ilgili yerlere iletildikten sonra, işin rahat bir şekilde takip edilebilmesi için vatandaşlardan alınan cep telefonlarına SMS yoluyla takip numarası gönderiyoruz. Bu merkez aracılığıyla ilgili yerlere iletilen dilek, öneri ve şikayetleri, ivedi bir şekilde sonuçlandırmak için yoğun bir çaba sarf ediyoruz. Son aşamada çözüm merkezine iletilen olumlu veya olumsuz geri dönüşleri bire bir vatandaşları arayarak sonuçlandırıyoruz. Ayrıca Büyükşehir Belediyemizi ilgilendiren her türlü istek, talep ve şikayetleri de hızlı bir şekilde Büyükşehir Belediyemizin ilgili birimlerine iletiyoruz. Sonuç odaklı çalışma ile İletişim Merkezimiz ilçe sakinlerimizin her zaman yanında olacak” dedi.