İlkadım Belediyesi, yapı ruhsatı işlemlerinin internet üzerinden daha hızlı ve pratik yapılmasına imkan sağlayan, doküman yönetim sistemiyle İçişleri Bakanlığı, e-Belediye ve elektronik imza platformunu içinde barındıran 'E-Ruhsat Başvuru Sistemi'ni vatandaşların hizmetine sunuyor.Yapı Kontrol Müdürlüğü bünyesinde hayata geçecek olan yazılım programının işleyişi hakkında yetkililerle birlikte toplantı düzenleyen İlkadım Belediye Başkanı Necattin Demirtaş, "Bu uygulama ile vatandaşlarımız belediyeye gelmeden belediye hizmetlerine kolay erişim, zaman ve kaynak tasarrufuyla birlikte hedeflediğimiz dijital ortamın kolaylıklılarında faydalanabilecekler" dedi.
DİJİTAL ÇAĞA ENTEGRE OLUYORUZ
Dijital ruhsat uygulamasıyla belediye hizmetlerini vatandaşların ayağına götürdüklerini sözlerine ekleyen Başkan Necattin Demirtaş, şöyle konuştu; "İlkadımlıların yapı ruhsatına dair tüm başvurularını elektronik ortamda yapabilmelerine imkan sağlamış olacağız. E-Ruhsat Başvuru Sistemi'nin sağladığı yeniliklerle vatandaşımız belediyeye gelmeden ruhsat ile ilgili bütün işlemlerini tamamlayabilecektir. Dijital dönüşümün sağladığı bu olanaklardan dolayı vatandaşlarımız zamandan, dosya ve proje çıktılarından tasarruf ederek istedikleri evraklara elektronik ortamdan ulaşabileceklerdir. İmzalarını elektronik olarak atabileceklerdir."

Dijital ruhsat uygulamasıyla belediye hizmetlerini vatandaşların ayağına götürdüklerini sözlerine ekleyen Başkan Necattin Demirtaş, şöyle konuştu; "İlkadımlıların yapı ruhsatına dair tüm başvurularını elektronik ortamda yapabilmelerine imkan sağlamış olacağız. E-Ruhsat Başvuru Sistemi'nin sağladığı yeniliklerle vatandaşımız belediyeye gelmeden ruhsat ile ilgili bütün işlemlerini tamamlayabilecektir. Dijital dönüşümün sağladığı bu olanaklardan dolayı vatandaşlarımız zamandan, dosya ve proje çıktılarından tasarruf ederek istedikleri evraklara elektronik ortamdan ulaşabileceklerdir. İmzalarını elektronik olarak atabileceklerdir."