Vatandaşların talep ve ihtiyaçlarına daha hızlı, etkin ve yerinde çözümler sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Samsun Büyükşehir Belediyesi, Bafra ilçesinde bulunan 153 Restoranın hemen yanında ‘153 Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı.Sosyal yardımlardan ulaşıma, altyapı çalışmalarından çevre düzenlemelerine kadar birçok alanda Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin hizmetlerini doğrudan vatandaşla buluşturan merkez, vatandaş-belediye iletişimini güçlendirmeyi amaçlıyor. Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Her çalışmamızda vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz. Bu anlayışla Bafra’da 153 Çözüm Merkezi’ni kurduk. Merkez, taleplerin doğrudan iletilebileceği başvuru noktası olacak” dedi.
İLÇELERDE YAYGINLAŞACAKSBB, 153 Çözüm Merkezlerini ilçelere yaymayı hedefliyor. “Önce dinleyerek anlayan, sonra çözüm üreten” vizyonuyla hareket eden Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin “Alo 153” hattı da 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. Bu çağrı hattı ile vatandaşların istek, şikâyet ve önerileri anlık olarak kayıt altına alınıyor, ilgili birimlere iletilerek çözüm süreci başlatılıyor.
