Ekim ayında kurulan Atakum Belediyesi Tek Durak Müdürlüğü’nde vatandaşların kamu hizmetlerine en kısa sürede ulaşması için yoğun mesai harcanıyor. 444 40 55 numaralı telefonunu arayan Atakumlular, talepleri doğrultusunda yapılan çalışmalar hakkında SMS’le bilgilendiriliyor.1 AYDA 4 BİN KİŞİNİN TALEBİ KARŞILANDI
Atakum Belediyesi Tek Durak Müdürü Görkem Çakır, 7/24 devam eden çalışmalar hakkında şu bilgileri verdi: “Müdürlüğün amacı vatandaşımıza en hızlı ve etkin ulaşım kanallarını sunarak onların sorularını ve taleplerini cevapsız bırakmamaktır. 7 Ekim-3 Kasım 2022 tarihleri arasında belediyemizi arayan 4 bin kişinin ihtiyaç ve talepleri alınıp, ilgili birimlere aktarılarak neticelendirilmesi sağlanmıştır.”
VATANDAŞ MEMNUNİYETİ SAĞLAYAN HİZMET
Müdür Görkem Çakır, "Vatandaşlarımızdan aldığımız taleplerin yüzde 80’ni olumlu şekilde kapatılırken, yüzde 10’u ise işlem aşamasında devam etmektedir. Yüzde 5’lik geri kalan kısım ise 6360 Sayılı Büyükşehir Belediyesi Yasası Kanunu çerçevesinde büyükşehir belediyelerinin sorumluluğu alanına girdiğinden ilgili belediyeye havalesi yapılarak kapatılmıştır. Unutulmamalıdır ki; en iyi ve en etkin hizmet gereksiz işlem adımlarını ortadan kaldıran vatandaşların kapı kapı dolaşmasının önüne geçerek en kısa yoldan sorunlarını çözen, işlemlerini sonuçlandıran kısaca vatandaşın konfor alanını genişleten ve vatandaş memnuniyetini sağlayan hizmettir" ifadelerini kullandı.
Atakum Belediyesi Tek Durak Müdürü Görkem Çakır, 7/24 devam eden çalışmalar hakkında şu bilgileri verdi: “Müdürlüğün amacı vatandaşımıza en hızlı ve etkin ulaşım kanallarını sunarak onların sorularını ve taleplerini cevapsız bırakmamaktır. 7 Ekim-3 Kasım 2022 tarihleri arasında belediyemizi arayan 4 bin kişinin ihtiyaç ve talepleri alınıp, ilgili birimlere aktarılarak neticelendirilmesi sağlanmıştır.”

Müdür Görkem Çakır, "Vatandaşlarımızdan aldığımız taleplerin yüzde 80’ni olumlu şekilde kapatılırken, yüzde 10’u ise işlem aşamasında devam etmektedir. Yüzde 5’lik geri kalan kısım ise 6360 Sayılı Büyükşehir Belediyesi Yasası Kanunu çerçevesinde büyükşehir belediyelerinin sorumluluğu alanına girdiğinden ilgili belediyeye havalesi yapılarak kapatılmıştır. Unutulmamalıdır ki; en iyi ve en etkin hizmet gereksiz işlem adımlarını ortadan kaldıran vatandaşların kapı kapı dolaşmasının önüne geçerek en kısa yoldan sorunlarını çözen, işlemlerini sonuçlandıran kısaca vatandaşın konfor alanını genişleten ve vatandaş memnuniyetini sağlayan hizmettir" ifadelerini kullandı.